Košarica

No products in the cart.

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

S trgovino woophop.si upravlja podjetje Ankada Group d.o.o..

Polno ime: Ankada Group, trgovina in storitve d.o.o.
Kratko ime: Ankada Group d.o.o.
Naslov: Selo 94/a, 9207 Prosenjakovci
Transakcijski račun: SI56340001020435 – Sparkasse d.d. 
Matična številka:  8815755000
Davčna številka: SI 59916141
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
E-pošta: info@woopshop.si

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Murski Soboti SRG vpisa 2021/4595, dne 22.2.2021. G47.910 – trgovina na drobno po pošti ali po internetu.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.woopshop.si (v nadaljevanju: woopshop.si ali Ankada Group d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje woopshop.si ter poslovni odnos med Ankada Group d. o. o., registriranimi uporabniki in kupci blaga ali storitev.
Podjetje Ankada Group d. o. o. upravlja naslednje spletne strani: www.woopshop.si.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Avtorske pravice

Vse vsebine, objavljene na www.woopshop.si, so last podjetja Ankada Group d. o. o., in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Vsebine objavljene na spletni strani www.woopshop.si se brez dovoljenja podjetja Ankada Group d. o. o.,  ne smejo kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli način.

Dostopnost informacij in strinjanje s pogoji poslovanja

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Spletna trgovina woopshop.si

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. 

Obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne strani. Podjetje Ankada Group d.o.o. ne nosi odgovornosti za škodo, ki bi lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodabljanja spletne trgovine.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Ankada Group d.o.o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Postopek nakupa

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki: 

  • iskanje posameznega izdelka,
  • izbor izdelka za nakup, na spletni strani www.woopshop.si izberite izdelke, ki jih želite kupiti in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali pa se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite nakup zaključiti, to storite v nakupovalni košarici s pritiskom na ˝Zaključi nakup˝. Izdelek lahko iz nakupovalne košarice odstranite s pritiskom na gumb ˝Odstrani iz nakupovalne košarice˝,
  • določitev količine izdelkov za nakup v nakupovalni košarici,
  • pregled končne cene izbranega izdelka v izbrani količini,
  • potrditev naročila. Za dokončanje naročila, je potrebno izpolniti vsa zahtevana polja. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka,
  • oddaja naročila,
  • obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano. Kupec prejme potrditveno elektronsko pošto s povzetkom naročila in navodili za uporabo izdelka.

Vse informacije, ki nam jih posredujete pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s politiko zasebnosti, ki je objavljena na spletni strani woopshop.si.

Kuponi in akcije

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici – v kolikor ni določeno drugače. 

Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost artikla in s tem skupna vrednost naročila.  Vsaka promocija nudi znižano ceno za določeno (omejeno) obdobje, ki je opredeljeno za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije. Določene promocije so namenjene samo novim kupcem. Popusti in akcije se ne seštevajo, razen če je to jasno navedeno ob posamezni promociji.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne vpišete kodo za popust.
  • Vrednost kode za popust se avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.

Postopek registracije

Uporabnik lahko na woopshop.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni email za dokončno prijavo.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Podjetje Ankada group d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu s 37-39. členom Zakona o varstvu potrošnikov. 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

38. člen

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

–       odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali

–       ponovno opravi storitev ali

–       vrne plačani znesek.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

39. člen

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Dostava

V ceno ni vključen morebiten strošek dostave, razen če je to jasno zapisano. Strošek dostave je razviden in zapisan v spletni trgovini woopshop.si, kjer izberete dostavo. Ob zaključku naročila opravite pregled cene, kjer je razdeljena cena artikla in strošek dostave. V kolikor je dostava brezplačna je to jasno zapisano na spletni strani woopshop.si. Pri plačilu po povzetju dostavna služba pri dostavi paketa obračuna provizijo, kot je bila obračunana ob oddaji naročila. V primeru plačila s kreditno kartico ali Paypalom v času oddaje naročila, tega stroška ni.

Podjetje Ankada group d.o.o. ponuja dva načina dostave: standard in express. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je v tem, da se naročila z express dostavo prioritetno obravnavajo in pakirajo.  Prosimo vas, da pred izbiro načina dostave preverite ceno, ki je navedena ob posamezni izbiri. Ob zaključku naročila se vam prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Podjetje si pridržuje pravico, da se lahko dostavni rok, ki je naveden na spletni strani woopshop.si podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb.

Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
  • Naši partnerji pakete dostavljajo v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Kam vse dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije. Pakete odpošiljamo vsak dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Selo 94a, 9207 Prosenjakovci.

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka.

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Podjetje Ankada Group d.o.o. si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ankada Group d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru morebitnega spora, ima kupec možnost svojo pritožbo podati na elektronski naslov info@woopshop.si. Postopek pritožbe je zaupen in podjetje Ankada Group d.o.o. bo obveščalo kupca o poteku njegove pritožbe.  V kolikor rešitev spora na zgoraj napisani način ni možna, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče, po stalnem prebivališču potrošnika. 

Podjetje Ankada Group d.o.o.  skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za reševanje sporov je na voljo tukaj : http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov pa si lahko preberete tukaj: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm

Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.