Imaš vprašanje? Piši nam na: info@woopshop.si

Iskanje
Za vsa dodatna vprašanja smo ti na voljo na:
Copyright © 2023. Vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani: ELANET
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@woopshop.si) nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Ankada group d.o.o., Selo 94a, 9207 Prosenjakovci. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh vrne vsa opravljena plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka je kadar:
Na elektronske naprave velja garancija 1 leto od dneva nakupa. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na pogojih poslovanja, ter ob predložitvi računa. Garancijski rok začne veljati z datumom računa na računu. Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.
Garancija ne velja v primeru:
V primeru uveljavljanja garancije izpolnite obrazec TUKAJ.
Svetujemo, da paket pošljete na naš naslov priporočeno, da imate potrdilo v primeru, da se le ta izgubi.
Za vsa dodatna vprašanja smo ti na voljo na:
Copyright © 2023. Vse pravice pridržane. Izdelava spletne strani: ELANET